Kontingent: 200 kr. årligt

Medlemskab: tegnes ved indbetaling af kontingentet på: Netbank reg.nr. 3205, kontonr. 3205 048 782. (Husk at angive navn). Der kan også betales ved indgangen til Tøjhuset før koncerter.

Nye medlemmer bedes oplyse navn, adresse og e-mail til kasserer Ulla Skovgaard Andersen, Tlf. 26 83 72 43. e-mail: ulla_skovgaard@yahoo.dk

Medlemskab giver også adgang til andre musikforeninger i Syd- og Sønderjylland til medlemspris.

Normal billetpris: 100 kr. for medlemmer og 150 kr. for ikke-medlemmer.
Nogle koncerter eller foredrag har andre priser, der fremgår af sæsonprogrammet.

Børn og Unge: Børn og studerende fra Den kreative Skole, Fredericia Gymnasium og øvrige uddannelsessteder har gratis adgang.

Tilflyttere kan deltage gratis i en koncert indenfor et år.

Billetsalg: Billetter købes normalt ved indgangen til koncertstedet. Der er dog mulighed for at købe billetter i forsalg på Tøjhusets hjemmeside: tojhuset.dk.

E-mail: Du kan få tilsendt en orienterende e-mail før hver koncert ved at sende din e-mailadresse til formand@fredericiamusikforening.dk